Cestovní deník

12.07.2010 20:57

Na Fleru běží meziklubová soutěž barevných týmů... vzniklo to tak úplně náhodou, původně z hecu, kdy se v jednom klubu sdružili uživatelé, kteří mají v logu nebo avataru červenou barvu a vyzvali jiné uživatele, ať založí svůj barevný klub a utkají se mezi sebou... jde samozřejmě o tvoření... o tvoření na téma. Soutěživý duch mi nechybí a tak jsem se chtěla taky zařadit do nějakého týmu. Ale můj banner hýří barvami a tak jsem nedokázala určit, do kterého týmu že bych se zařadila. No a protože nás takových bylo víc, založili jsme klub Nezařaditelných :-))

Téma prvního kola bylo Svět Julese Verna. Napadlo mě udělat lodní deník nebo něco na ten způsob. Už hodně dlouho jsem měla doma kartonové album od 7Gypsies, které mě kdysi zaujalo. Právě teď se mi báječně hodilo :-) Z lodního deníku nakonec byl univerzálnější cestovní, přidala jsem kapsu na CD, takže může být i albem z dovolené nebo táborovou kronikou. Do hlavní soutěže jsem nepostoupila (i když o prsa :-)))) ), ale i tak mě to moc bavilo a z výsledku mám velkou radost. Deník už má svou majitelku, v obchůdku se neohřál ani půl hodiny. Skoro mi je to až líto, ale věřím, že bude v dobrých rukou a nová majitelka ho ještě pozvedne svými zápisky a fotografiemi. Na výrobky, které se probojovaly až do finále se můžete kouknout tady