Kterak jsem bojovala s kočičkama :-)

14.06.2010 19:45

" Potřebujeme do DEKORU něco na začátek školního roku s motivem kočiček", povídá asi před šesti týdny Innka... šest týdnů je pro mě doba hodně vzdálená, nevím ani, co bude za jeden týden, natož za šest, nicméně se sebevědomím sobě vlastním slibuji, že se o kočičky postarám...  kočička ležící na rozvrhu hodin, kočička založená v knížce, nějaký zápisníček...  už je vidím a času je dost :-))

..... o šest týdnů později...

"Co ty kočičky? Už máš? Uzávěrka je za tři dny..." Ouha!! Kočičky!! Jdu na ně...

Venku je tropické počasí, Beník v bazénku a tak přesunuji papíry, řezačku a spol. pod slunečník. Stále ještě plná optimismu :-)

Vymyslela jsem si notýsek, záložku, cedulku na dveře, rozvrh hodin a stojánek na tužky, vybrala papíry (budu ladit do pastelových barev) a teď už jenom ty kočičky... kočičky?! První pokusy jsou neidentifikovatelné, v těch dalších už se dá rozpoznat pokus o zvíře, ty úplně nejlepší by se při zamhouření obou očí snad už za kočky považovat daly, ale že by byly roztomilé, tak, jak jsem si je představovala, to se o nich rozhodně říct nedá...  pokreslila jsem stoh papírů a začínám lehce panikařit...  Volím jinou taktiku, Beníček má přece spoustu knížek o zvířátkách... ale ani tady nejsem úspěšná... zkouším tedy internet, hledám šablony, předlohy, ilustrace... kdo hádá, že jsem opět nepochodila, hádá správně :-)  Ne, že by kočičky k nalezení nebyly, ale žádné takové, které by mi vyhovovaly.

A jak to všechno dopadlo? Namísto veselých, mourovatých kočiček v různých pozicích, které jsem si naplánovala, jsem vypotila jednu hodně zjednodušenou, lehce infantilní a zamyšlenou Micku, kterou jsem použila v několika velikostech na všechno, co jsem si předtím vymyslela. S vyplazeným jazykem a za pět minut dvanáct odevzdávám hotovou školní sadu a doufám, že se v redakci bude líbit. Já jsem nakonec spokojená.

Fotila jsem už za soumraku, takže fotky nejsou příliš kvalitní. V redakci je nafotí profesionálové a když všechno dobře dopadne, vyjdou v časopise DEKOR někdy na konci srpna :-)

 

No... a kdybyste někdy náhodou potřebovali šablonu na Micku, tak můžete použít tu mojí (k nekomerčním účelům :-) )