V Jablíčku :-)

13.01.2009 12:43

Co je Jablíčko? Jablíčko je Mateřské centrum v Jablonci, kde parta nadšených maminek scrapuje jako o život... je to místo, kde moje původní doměnka, že děti, které zrovna nespí a scrapbooking nejde dohromady, po první návštěvě vzala za své...

Naopak jsem dospěla k názoru, že je to víc, než možné... že je to úžasné!! Děti jsou šťastné a spokojené v kolektivu, v herně plné hraček, maminky jsou spokojené v kolektivu stejně posedlých maminek, pěkně si tvoří, radí si navzájem, pomáhají... sdílejí... Občas přiběhne nějaké to děťátko, dají napít, utřou nudli a tvoří si dál... Maminky tvoří, děti si hrají... ideální spojení! Bonusem je pak (nejposedlejší z nejposedlejších) vedoucí centra, která se stará o to, aby byl stále dostatek materiálu k dispozici, přikupuje stále nové a nové nářadí, které si každý může zapůjčit a nemusí tak investovat do vlastního vybavení a překypuje takovou energií, že by dokázala snad i lenochoda přimět k akci :-)

Jezdím tam relaxovat, většinou netvořím, jen sedím a kochám se pohledem na zapálenost ostatních... občas někde něco přidržím, posunu, poradím... Raději si nevozím fotky, aby mě to nesvádělo...

Včera ale Martina vytáhla takové, kterým nešlo odolat... :-)) Takže jsem tvořila i já... a děkuji, že jsem mohla, protože jsou to fotky opravdu krásné, se kterými je radost pracovat...