Babi a děda

07.03.2009 13:57

Loni v březnu mi odešla moje milovaná babička a letos koncem ledna i děda... měla jsem je oba moc ráda, babička pro mě znamenala hodně, hodně mi dala, hodně mě naučila a její životní postoj a nadhled bych si ráda uchovala ve vzpomínkách jako vodítko pro chvíle, kdy nebudu vědět kudy kam...  Byli to mamčini rodiče a protože mamka má v dubnu narozeniny, rozhodla jsem se, že pro ní udělám o babičce a dědovi album, aby na ně měla památku...

Prohrabala jsem všechny krabice s fotkama, nenápadně vyloudila na mamce její album z mládí a pustila se do toho...  po dlouhém váhání nakonec padla volba na 20* formát.  K převážně černobílým fotkám se mi zalíbila kolekce Hudson Valley od 7 gypsies a protože mám celou sadu papírů, album udělám právě z těchto papírů... :-) Rozhodla jsem se pro takový jednodušší styl, na mě nezvykle málo zdobený, ale s tím, co mám už hotové jsem náramně spokojená....

Začala jsem náhodně, nemám zatím systém, stránky seřadím až budu mít všechny hotové... stihnout bych to měla do 26. dubna...

Toto je úvodní strana k albu....

Mladí - levá

Mladí - pravá... (děda byl fešák, že jo? :-) )

Děda vášnivě rád fotografoval, takže Fotograf nesmí chybět :-) - levá

A babička zase v mládí hrávala divadlo... i když na to potom už neměla čas, strašně ráda chodila na jiná divadelní představení, ochotnická i profesionální...  pravá

V práci... levá

(děda byl na dráze spoustu let... staral se o vyhýbky, spouštěl závory, rozsvěcel semafory... jako dítě jsem to tam milovala....)

V práci - pravá

(babička pracovala v závodě na obrábění kovů... pracovala na soustruhu a její oblečení bylo pořád načichlé olejem... i to vyprané... ještě dneska to cítím...)

 

Tak a to je prozatím všechno...