SCRAPsraz v Havlíčkově Brodě

07.03.2009 13:44

Nestíhám, nestačím.... takže trochu se zpožděním.... :-)

Proběhlý SCRAPsraz v Havlíčkově Brodě byl super, úžasný, báječný, poučný a KRÁTKÝ!!!

Moc ráda jsem zase všechny viděla a poznala ty, co jsem ještě neznala....

Díky těm, co si se mnou udělaly stránku podle zadání... Omlouvám se všem, kdo měly problémy s pochopením mého výkladu...

Já jak jsem v rauši, což byl na srazíku stav téměř permanentní, tak strašně rychle mluvím... vím o tom a snažím se na to dávat pozor, ale v té euforii tam jsem to prostě neuhlídala.... :-)))

Moje stránka nakonec dopadla takto:

 

Nakoupila jsem si plno úžasných věciček!!! Viděla jsem plno úžasných alb, mluvila se spoustou prima holek a naučila se plno nových věcí... Bylo to super a už se těším na další podobné setkání...